Onsdag den 20:e april

I juli så har vi bott här i 3 år! Känns helt otroligt, men vi vet ju att tiden går otroligt fort. Allfall, så har vi inte tagit tag i det där med tandläkarbiten, men idag så var det (äntligen?) dags. Ida och jag var först ut, och imorgon så ska Filip och Olle gå, Fredrik vågar inte. Idas tänder var jättefina, inga hål alls, men jag hade ett hål. Jag har haft ont länge på en sida, helst när jag tuggat tuggummi, och visst var det ett hål. Under en gammal lagning, så det krävs tydligen att göra en krona....?! Imorgon ska jag ta tag i problemet och vara tillbaka kl 13. Blir inte helt klar förräns om 2 veckor, kronan ska beställas så jag får en provisorisk tills den riktiga kommer. Tandläkaren var allafall jättetrevlig och stället superfräscht.
Imorgon åker Farmor & Farfar hem, vi saknar dom redan! Vi har precis kommit hem från Macaroni Grill där Henke och Klara bjudit oss på middag, tusen tack! Freddan, Filip och Olle kunde inte vara med, för de har varit på hockeyträning och är nu på väg hem.
Efterrätten ska vi äta här hemma, Farmor har bakat tårta idag;)
Vi har mycket att fira, bröllop och födelsedagar som varit och som komma skall;)

Vi råkade nämna på Macaroni Grill att Farmor fyllt år, så hon fick en tårtbit där oxå;)


Annars har vi haft en skön dag här hemma. En sväng med båten blev det, Maja var dagens kapten;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0