Min födelsedag

Hade en jättetrevlig födelsedag hela dan igår! Blev uppvaktad med presenter och tillbringade dagen i solen på bryggan, underbart! Freddan, Henke, Hilding och Molly var ute med båten, och barnen åkte med en sväng och åkte ring. På kvällen gick vi till Wasabi, och fam Hellberg kom från Clearwater, så vi var 15 personer totalt!
Fredrik, Louise, Jakob, Hilding, Klara o Henke


Olle, Alma, Matilda, Ida, Filip, Rickard och Johanna. Maja var på vift;)

Kocken var galen

Jag fick tårta och sång


I lördags på påskafton, så fixade Henke och Klara påskbord, supergott! Och visst kom påskharen på besök även i år.




Idag ska Freddan flyga till New York. Lightning spelar slutspelsmatch mot Pittsburg och det är vinna eller försvinna som gäller. Henke, Hilding, Fille, Rickard, Olle och Jakob ska försöka få tag på biljetter. Vi tjejer har inte bestämt planerna för kvällen än.

TACK för alla grattishälsningar!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ååå, vad jag längtar tillbaka till er! Så underbart o vara ledig, sola, bada,åka båt, gå ut o äta,umgås..... Vi har iof också haft kanonväder hela påsken, riktig sommarvärme! Men, nu är det slut på ledigheten o imorron 06.30 stämplar jag in:/ Då ska Hugo lämnas innan också.. Jonas åkte till Växjö nu ikväll o kommer hem på fredag. Alexandra var i Boxholm o hämtade våra skor idag, passade perfekt, Alexandras också! Tack för det! ;)

Ha det så bra nu, ringer en kväll i veckan!

/ Kram

2011-04-25 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0