GLAD PÅSK!

Farmor och Farfar åkte hem imorse och vi saknar dom jättemycket! TACK FÖR ALLT!!!!!
Jag åkte till tandläkaren och lagade mitt "stora" hål , medans Henke & Co åkte till Wiregrass för shopping.
Kände inte ens när han tog bedövningssprutan för först fick jag en kräm på som bedövade rejält;) På eftermiddagen var det dags för Olle och Filip, och Filip hade ett hål och måste därför tillbaka på onsdag för lagning. Jag ska tillbaka om 2 veckor då min krona är klar, men den jag fått provisoriskt duger jättebra.
Ikväll blev vi hembjudna till Tobbe och Åsa. De har oxå kompisar från Sverige på besök och vi blev bjudna på delikat middag och massor av gott vin.
Dopp i poolen för Alma och Maja


Jag blev rejält överraskad när de firade mig ett par dagar för tidigt;)

Fick en supersmidig väska, som man stoppar i den väskan man använder för dagen, kanon! Då kan man ha mobil, pengar, läppglans mm i en och samma väska, som man sen flyttar till den väskan man bestämmer sig för att använda;)
Nu är det dag för sängen........

Kommentarer
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Jamen..... den där väskan är ju kanon!!Finns fortfarande plats hos mig!! Kram och tack till er alla som är i Cory Lake nu, för så roligt och trevligt som vi haft tillsammans i 2 veckor!!! Underbara söner, sonhustrur och barnbarn.... Tack för att ni finns i våra liv!!! Jättekramar från oss!

2011-04-22 @ 16:52:43
Postat av: Marie

GLAD PÅSK!

2011-04-23 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0