Det som inte får hända händer......

Inte nog med att de skulle få vänta i Chicago i 7 timmar, det blev ytterligare försening med 2,5 timma! Nu har vi varit oroliga hela kvällen för att de inte skulle komma iväg alls från Chicago, tiden har flyttats fram och flyttats fram. Men nu äntligen så ska de ha lyft, puh! Ny ankomsttid är 01,54..... Klockan är nu 23,45 så jag funderar på att blunda nån timma innan vi ska åka och hämta dom.

Har som sagt varit på tjejfest ikväll. Vi började hos Michelle och avslutade hos Kerri, de bor grannar här i Cory Lake. Supertrevligt och de hade tagit dit en man som ritade karikatyr på var och en!
Vi dukade upp buffé , alla bidrog med något.

Patricia i heta stolen;)

Mia med sitt porträtt

Underbar kväll

Är det likt mig?;)



Kommentarer
Postat av: Marie

Stackars de som fick vänta såå himla länge! Kommer ihåg att det inte var nån hit!!!Mest jobbigt för barnen, men även för de vuxna, kan tänka mig att det var en hel del tjat, o framför allt att de var trötta.....Hoppas de kunde sova lite iaf;) Nu har de förhoppningsvis kommit fram, ni ligger o sover, och här hemma ska jag dra mig till jobbet. Och medans jag tillbringar helgen där, så drar ni på kryssning.... suck.... lite orättvist kan jag tycka;) Jag hoppas iaf att ni får det underbart och sjung lite extra för födelsedagsbarnet ifrån oss också! Ha det bäst!

Kramar

2011-04-09 @ 10:54:39
Postat av: Marie

Man ser absolut att det är du på teckningen;)

2011-04-09 @ 10:56:22
Postat av: Alexandra

Haha ja man ser absolut att det är du!

2011-04-09 @ 11:15:53
Postat av: syster malin

Haha..så bra ritat:)

2011-04-10 @ 14:24:49
Postat av: Toja

Instämmer med ovan brudar - syns att det är du - även om originalet är mycket snyggare såklart. Jättefin bild.

När ni läser detta är nog väntan i Chicago glömd för längesedan - hoppas er kryssning har varit helt fantastiskt underbar. Men vad säger du Marie - att jobba o slita här hemma är ju inte helt fel det heller....;)

2011-04-11 @ 22:59:15
Postat av: Marie

Ha ha ha, håller med dig Toja! Vad är väl en kryssning.....suck.....

2011-04-12 @ 10:24:27
Postat av: alexandra

hallå är ni hemma?? vill se bilder:):)

2011-04-16 @ 15:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0