Det är nära nu.....

Ikväll kommer dom! Farmor och Farfar, Henke och Klara och Alma och Maja. Dessvärre landar de inte förräns 23,20 här i Tampa, de måste vänta hela 7 timmar i Chicago!
Jag och Fredrik åker och hämtar de på flygplatsen, men innan dess ska jag gå på tjejfest. Jag hinner vara med en stund allafall.
Den här veckan har rusat iväg, det blir väl så när man har fullt upp?;) Men jag tror att min lista i stort sett är avprickad nu. Ska fixa det sista idag, och inte minst packa, vilket jag hatar....Svårt är det!
Vädret är allafall soligt och fint igen och nu hoppas jag att vi slipper stormar när vi ska ut på kryssning! Vi åker med Carnival Inspiration från Tampa imorgon och första anhalt är Grand Cayman. På farmors födelsedag, som är på tisdag, är vi i Mexico, Cozumel. Vi är hemma igen på torsdag. Så nästa inlägg blir tidigast om en vecka för nu tar jag SEMESTER, tjoho!
TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Toja

HÄRLIGT!!! Ha det nu helt fantastiskt underbart och hälsa alla så mycket.

KRAM

2011-04-08 @ 15:30:50
Postat av: Jonas

7 timmar på Chicago låter bekant! Fy fabian...

Hoppas ni alla får en härlig semester!

2011-04-08 @ 21:25:21
Postat av: syster malin

Ha det så himla braaaa!!! Ska bli kul o få se bilder sen. Jag har städat här hela veckan inför vår återträff med nian..haha.. Känner mig inte helt färdig men nu får det bli som det blir:) Hälsa alla så mycket! Kram

2011-04-08 @ 22:10:51
Postat av: Anonym

Ha det super härligt. Hälsa östgötarna. Kram.

2011-04-08 @ 22:13:15
Postat av: Marie

Ååååå, så kul!!!!

Ha det nu så skönt på semestern, o ta massor med kort så vi får vara med på ett hörn;)

Hälsa alla!

Kramar

2011-04-08 @ 23:05:02
Postat av: Nina

Hoppas ni får det underbart!!!!

Massor med kramar från oss :)

2011-04-08 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0