Bilder från kryssningen!

Då har vi varit hemma ett par dagar sen vi var iväg på kryssningen i Karibien. Vilken resa vi haft, tusen tack till Farmor och Farfar som bjöd med oss på den!
Vi var ju lite oroliga kvällen innan, då flyget från Chicago blev försenat, men tillslut så kom de fram och vi kom i säng vid 3-tiden. Alla var pigga och förväntansfulla nästkommande morgon och så bar det av mot vår båt Carnival Inspiration.

Vi överraskade Farmor och Farfar med en limousin;)

Incheckade och klara, redo att gå ombord

Under hela resan togs det foton som man sedan kunde köpa ombord. När vi gick ombord, på middagar, när man gick iland osv...
Första stoppet var Cayman Island. Där gick vi iland och träffade "Chocolate" som tog oss runt i sin taxi och visade oss runt. Vi gjorde stopp i "Helvetet", hos sköldpaddor och delfiner.

Alla fick hålla och känna

Tillbaka till båten igen och så bar det av mot Cozumel, Mexico

Vi har ätit och druckit och solat hela dagarna. All mat ingick under resan, och när som helst när man var sugen på nåt så var det bara att ta för sig.

Vattenrutschkanor på båten
En familj Åkermark

På tisdagen var det Farmors födelsedag. Vi tog frukost i hytten och skålade i champagne, och farmor fick paket såklart.

Skål och Grattis!

Sen var det dags att gå iland på Cozumel. Där blev det snorkling!

På kvällen blev det mer champagne och så middag igen;)

"Ja må hon leva....."

Gruppfoto på hela gänget!

och igen....

Igår åkte Henke och Klara och barnen till Marco Island, där de ska stanna i 3 nätter. Jag och Freddan tog med oss farmor och farfar på en heldagsutflykt. Vi åkte till Sarasota och Siesta Keys, där vi lunchade och låg en timma på stranden. Sen åkte vi vidare till St Petes och tog en glass nere vid hamnen innan vi åkte hem igen.
Idag ska vi vara hemma och ta det lugnt, vi ska ut och cruisa i båten i Cory Lake.