Tisdag

Idag lämnade jag Molly ensam hemma en liten stund när jag lunchade på Maggies Tearoom. Det är ett mysigt litet lunchhak precis utanför Cory Lake och det var Kim som bjudit in ett gäng. Patricia och Åsa följde oxå med, och efteråt bjöds det på Margeritas hemma hos Kim. Dessvärre fick jag stå över det, då jag ville hem till Molly;) Som tur var så sov nog Molly hela tiden och märkte inte att hon var ensam hemma. Igår var hon superduktig och inte en enda olycka inne. Lite sämre har det gått idag.......


Grannen har en mini schnauser som heter Charlie, och de har fått leka lite med varandra, fast man helst inte ska träffa andra valpar/hundar i början. De gillar allafall varandra;)

Idag tog vi Molly till Petsmart. De badade henne, tvättade öronen och klippte och filade naglarna, hon blev så fin!
Vi har även anmält oss till en valpkurs som börjar på onsdag i nästa vecka och håller på i 6veckor framöver.
Nybadad och nyfriserad;)


När Ida och jag kom hem så hade vi fått finbesök från Täby! Lasse har kommit och ska stanna tills på fredag, kul!
Han hade med sig fina presenter från Alva och Gabbi. Tusen tack, Molly och Ida blev jätteglada;)





Kommentarer
Postat av: syster malin

Såå sööt med rosetter i håret!!:)

2010-09-01 @ 12:37:14
Postat av: Linda

Vi vill oxå!!!!!!!!!

2010-09-01 @ 21:19:01
Postat av: Jenny

Vi med!!!

2010-09-01 @ 22:44:07
Postat av: Carina

Kom hit vettja!!!

2010-09-02 @ 03:27:29
Postat av: Alma

Åååå va söt hon va söt.kram Alma



2010-09-03 @ 20:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0