Söndag=Busch Garden

Sitter vid frukostbordet och laddar för en dag på Busch Garden, tjoho!
Igår var Freddan o jag med Olle i Clearwater på hockey. Två matcher, båda slutade oavgjort, och det var nästan FÖR spännande. Olle gjorde mål och spelade superbra. I sista matchen låg vi under med 2-3 och samtidigt som slutsignalen ljöd fick vi in 3-3 målet!
Fam Persson shoppade på Wiregrass och hade middan klar när vi kom hem, lyxigt. Senare på kvällen tog vi båten över till Tobbe o Åsa och hade en mysig kväll på deras terrass med vin och snacks.

Tänkte ta med Hugo, Marie o Jonas på den här......

Kommentarer
Postat av: Marie

Hur farligt kan det va???? ;) He he, nä jag passar nog på den. Åker med Hugo istället!!

2010-09-12 @ 15:47:02
Postat av: syster malin

Känner en enorm dödsångest efter det klippet..!!!

2010-09-12 @ 18:15:50
Postat av: Toja

Kul med spännande hochey - bra spelat!



Den där karusellen såg ju skitlattjo ut - NOT!

Har du åkte den Carina?



Kram kram

2010-09-13 @ 14:28:46
Postat av: Anonym

Carina!! Tala om för mina kollegor och andra att JAG har åkt i detta emenenta åkfordon!!!

Kram!! Ps. Jag gör nog inte om det, men Filip blev nog lite imponerad över att jag vågade!!! Gör nog aldrig om det igen!Ds. Kramar till er alla!

2010-09-13 @ 15:58:35
Postat av: Martina

Inget för mig! Jag satt här i soffan och skrek ;)

Hoppas allt är bra med er och att ni njuter och har det gött på alla sätt

Kram kram

2010-09-13 @ 19:40:29
Postat av: Linda

Er mysisar där!! Vad härligt det låter med att ta båten över!

Kul att få SE åkturen med Sheikra! Det gjorde jag nämligen inte när jag åkte den!!!

Kramar på er

2010-09-13 @ 21:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0