Onsdag

Idag har Molly o jag varit hemma hela dan, förutom när jag gick min promenad imorse. Hon var inte glad när jag gick, och hon blev överlycklig när jag kom hem igen. Sen ville jag inte lämna henne ensam mer....JO man blir lite låst faktiskt, det kan ju inte funka att skaffa hundvalp om man inte är hemma och passar den på dagarna......? En och annan olycka inne idag oxå.
Jag började kolla på de Norska Hollywoodfruarna, imorron ska jag kolla in de Danska om jag hinner;)
Olle har tränat hockey, men fick skjuts av Casey, så jag, Freddan o Lasse åkte till Bonefish Grill och käka middag. Ida, Alicia och Oscar stannade hos oss o gjorde läxor, sen fick Ida middag hemma hos Alicia. Filip har varit på gymmet och han fick mat levererad av oss.
Ute har det blivit helt underbart på kvällarna nu, svalare luft och ingen luftfuktighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0