Lördag&Söndag

Helgen har bestått av hockey, sol o bad, båtåkande, grillning och mer hockey.
Filip har premiärspelat i sitt nya lag, Tampa Bay Lightning. De har varit i Jacksonville och spelat och tredje matchen slutade med matchstraff för Filip. Fem spelare från Filips lag och sju spelare från motståndarlaget fick matchstraff. Say no more....Man hade önskat att märkena Filip hade på halsen hade varit från en tjej. Inga större skador allafall som tur var.

En vinst, en oavgjord och två förluster blev facit. (Sista matchen satt 5 spelare på läktaren, pga matchstraffen varav en var Filip)


Olle har oxå spelat. Hans lag har vunnit 3 och förlorat 1. Imorgon (måndag, Labor Day) spelar han igen, och klockan 07,00! börjar matchen i Brandon.

Två matcher spelades idag, och mellan dom, så hade Olle med sig två lagkompisar hem


Hugo o Jonas i ishallen i väntan på att se Olle in action

Ett par båtturer hanns med även idag

Freddan grillade till middag, och efteråt läste Ida saga för oss alla på riktig östgötska....



Sen hände nåt annat mycket märkligt idag. Marie säger att jag fått en BLODPROPP (!?) i mitt finger! Helt plötsligt svullnar det upp, kändes som jag fått ett getingstick och det blev svullet och lite blått.....Syns inte så mycket på den här bilden men ser ni vilket finger jag menar.....?


Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas fingret blivit bättre?!

2010-09-07 @ 10:46:13
Postat av: Lotta

Nu kan man ställa frågan..Är det i Maries närvaro man får dessa proppar..då jag har haft bekymmer med proppar i både ben och armar..men för närvarande lugnt..nja inget samband väl..Hoppas det har blivit bättre. Kram

2010-09-07 @ 14:46:20
Postat av: Carina

Ja du Lotta, det är ju så man undrar......

Fingret är allafall bättre nu, skönt!

2010-09-08 @ 01:20:30
Postat av: sdsfdfsf

Jag fick en i förra veckan, men läkaren kunde INTE säga att det var en. Skumt, det var ju exakt som din, men jag hade inte ont, det var skillnaden. Dock hade jag domningar i underarmen i ca 30 minuter.

2013-12-02 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0