Torsdag den 14:e oktober

Idag fyller Toja 40 år, HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA HURRAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Ringde och skulle gratta henne, men det var nära att ingen svarade för de trodde jag var en försäljare. Men eftersom jag var lika ihärdig som en försäljare skulle ha varit, och ringde igen så svarade de tillslut;)

Här kommer en tårta till dig Toja! Farmor o Ida bakade den här igår, supergod!

En marängtårta med rice krispies och dajm på toppen. Och den här gången blev det USA dajm, den heter SKOR och smakar faktiskt lika gott.

Igårkväll tog vi båten över till fam Nyberg och fick prova deras öltapp som de har inbyggd i deras utekök. Riktigt läckert!





Imorgon är det dags för Farmor o Farfar att åka hem igen. Två veckor har gått i raketfart! Som tur är så kommer de snart tillbaka igen......



Kommentarer
Postat av: Toja

TACK! Ha, ha - ja det var ju roligt när du ringde. Själv var jag ju upptagen i en annan telefon kan ju meddelas o undrade varför det ringde o ingen svarade. Nä - det är en försäljare sa alla i kör. När samma nummer ringde en gång till så svarade Mange för att bli av med den ihärdiga försäljaren - ha ha - vad förvånad han blev när det var du i andra ändan. Vilken tur att du var så ihärdig.

Jag har haft en helt underbar dag - blivit uppvaktad från alla håll o kanter - det är lite bra att fylla år i alla fall - en anledning att skicka hälsningar. Men jag känner mig i alla fall inte en dag över sjusju - så det så :).

Imorgon blir det att ta tag i och styra upp nästa festlighet. Vi hörs imorgon för en uppdatering

Kram kram o hälsa alla. Lycklig resa hem önskar vi till Kjell o Charina.

2010-10-14 @ 22:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0