Palm Beach

Det är fredag eftermiddag och nu väntar vi på att Freddan ska komma hem från Los Angeles. Så fort han kommer hem måste han packa om, vi ska åka ner till Palm Beach. Ida och Molly ska stanna hemma, de ska bo hos Alicia inatt. Imorgon har Olle 2 matcher och Filips lag spelar i Coral Springs och Pembroke Pines som ligger ytterligare nån timme söderut från Palm Beach. En dag fylld med hockey för oss med andra ord.
Idag tog jag Molly till veterinären för jag tyckte att jag såg en vit liten mask i bajjet imorse. Hon är satt på avmaskning och jag blev 90 dollar fattigare.....
För nästan lika många dollar fick jag den här fina Odd Molly blusen levererad idag;) Köpte den på ebay.


Svårt o få rätt färg på bild, men den är mörkröd.

Idag fyller Elin 14 år, GRATTISKRAM från oss! Det blir kalas i december när vi ses.....



Kommentarer
Postat av: Toja

Jättefin blus! Blev den bra även på denna gång?

Här har det varit en lugn fredagkväll framför Idol - sitter nu o väntar på resultatet - vem får stanna - vem åker ut? Spännande! Ni får ha en härlig helg i Palm Beach.



Grattis Elin!!!!



Kram kram

2010-10-22 @ 22:23:18
Postat av: Marie

Ååå, så snygg!!

2010-10-22 @ 22:23:38
Postat av: syster malin

Söt blus:)

2010-10-23 @ 13:11:09
Postat av: Fredrik

Dyrt!!!

2010-10-24 @ 18:53:03
Postat av: Patricia

Men för fasen Carina, nästa gång du ser en mask så köp avmaskningstabletter och TVÅ blusar, samma pris...

2010-10-25 @ 04:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0