Onsdag morgon

Dagarna går alldeles för fort, och när kvällen kommer är jag alldeles för trött för att skriva nåt här. Igår var Farmor och jag och shoppade hela dan. Det blev en hel del fynd för farmor, själv köpte jag ingenting. Åsa mötte upp oss vid Wiregrass, så vi käkade lunch tillsammans på Cosí.
När barnen kommit hem från skolan och gjort alla sina läxor åkte vi till Bonefish Grill. För en gångs skull kunde alla följa med, det händer inte ofta;)
Filip kom hem från Boston med guldmedalj, så han var mer än nöjd! Det som var mindre kul var att Freddans rakgele hade exploderat i Filles väska.......

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis Filip!! ;)



Idag fick jag hem mina 3 Tiffany&co armband som jag köpt på Tradera. 2 var äkta o ett var oäkta, men sååå billigt jag kom undan;)

Annars så händer det inte mycket här, börjar bli kallt, så nu får man skrapa rutan på morgonen....

Nu ska vi äta kvällsmat, korvstroganoff o ris, sen blir det Greys;)



Ha det gött, hälsa alla!

Kramar Marie

2010-10-13 @ 17:17:24
Postat av: syster malin

Grattis Filip!! Vad duktig du är! Skulle så gärna vilja se er spela, både dig o Olle! Kram!

2010-10-14 @ 05:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0