Halloween närmar sig.....

Och på lördag är vi bjudna på party, så idag har jag och Patricia varit ute och letat dräkter. Vi hade en idé om att klä ut oss till ABBA, och till oss tjejer var det inga större problem o hitta bra kläder, värre till killarna. Vi bestämde oss för att det får bli nästa års grej;) Det blev för stressigt att hinna hitta bra grejer till det. Så istället blev det följande: jag ska vara en champagne flaska, Freddan gangster, Tommy en 100-dollars sedel och Patricia en 20-tals tjej. Bilder kommer på söndag tidigast, håll utkik;)

Kim, Shiraz, Marilyn, Åsa, Patricia och jag lunchade på Maggies Tea room som ligger precis utanför Cory Lake idag, trevligt hade vi!

Kommentarer
Postat av: Toja

Hej! Kul med Halloweenfest. Håller själv på att försöka styra upp en nästa helg - Sara vill så gärna ha en - hon tyckte det var så kul när vi var hos er över Halloween. Så det blir att spöka ut sig lite.

Ska bli mycket spännande att se dig som champagneflaska, ha ha.

Själv har jag varit iväg ett par dagar i härliga Ullared. Fyra shopoholicbrudar i shoppingmeckat - den bilen var fullpackad hem kan jag lova, ha ha. Men alltid kul med shopping, kombinerat med trevligt sällskap. Första gången jag sov över i Ullared - men det var bara positivt. Blev ju inte lika stressigt - och så fick man dricka vin oxå :).

Ha det så bra så får vi ta en skype snart - tror tekniken fungerar igen nu.

Kramar i massor!

2010-10-27 @ 08:46:54
Postat av: syster malin

Vissa har det bra;)

2010-10-28 @ 16:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0