Thanksgiving lunch hos Michele

Började dagen med ett Zumba pass som vanligt;) Jag, Patricia, Åsa och våra amerikanska vänninor kör 3 pass i veckan nu, känns riktigt bra!
Som svar på vår kräftskiva blev vi idag inbjudna till en riktig amerikansk thanksgiving lunch. Jag som skulle börja mitt nya liv idag, äta nyttigt och avstå från alkolhol, fick ingen vidare start......Kalkon, potatismos, sås, tranbärssylt, stuffing, jams, paj, och en massa godsaker bjöds vi på. Supergott!

Michele skär upp kalkonen

Välkomstdrink



Efter all mat, Shiraz pumpapaj och glass, så fanns det inget utrymme för dessa godbitar....


På eftermiddagen följde jag med Åsa till Wiregrass. Hon åker till Spanien imorgon och ska vara där i hela 3 veckor. Avslutade dagen med middag på Stonewood Grill tillsammans med Bengtsson/Petterssons samt Jonas som kom igår från Kina (jobbar på Pullman där).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0