Shopping och hockey

Olles match som han spelade i St Pete Times Forum imorse, såg jag inte, men de förlorade med 0-2. Däremot såg jag den andra matchen som han spelade i Ellenton med sitt vanliga lag. Filip och jag sprang in snabbt på Ralph Lauren innan matchen och Fille köpte ett par tröjor, en jacka och en piké. Matchen förlorades med 1-3. Efter den åkte Filip och jag hem och hämtade Ida och så vidare till Wiregrass så Ida fick handla lite oxå. Freddan åkte och såg Olles sista match för dagen och även den slutade med förlust, 4-7, ingen bra hockeydag.....

Outleten som ligger precis bredvid hockeyhallen i Ellenton


Imorgon bär det av till New York! Olle stannar hemma och spelar mer hockey, och han och Molly får bo hos Tobbe & Co. Ska bli jättekul att träffa fam Fors-Olsson!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååååå, Ellenton......

2010-11-27 @ 10:48:52
Postat av: syster malin

Ha det så kul i New York!

2010-11-27 @ 10:49:39
Postat av: Toja

Håller med Marie - Ååååååååå Ellenton.... ett litet hemmelrike för oss shoppingälskare :)

2010-11-27 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0