Robyn

Vi började kvällen med en fördrink hemma hos Malin som bor i Ybor City. Vi var ett helt gäng svenskar;) Ska jag vara helt ärlig så hade jag inga som helst förväntningar på Robyn. Jag har inte hört hennes musik på evigheter, alla låtar jag googlade upp var nya för mig. Men jag tyckte hon var superbra! Det bästa var att stället vi var på, Ritz, var ganska litet, så man kom nära. Man såg bra, kunde dansa om man ville och vi stod lite på sidan, så det var ingen trängsel. Perfekt!



Filips lag tog sig till final igår! De vann alla sina matcher förutom finalen som de förlorade med 6-0......Ingen hade riktigt räknat med att de skulle klara sig så långt, så Filip och Freddan fick boka om sitt flyg, så de kommer hem idag istället. Tror inte att Filip har nåt emot att missa ytterligare en dag i skolan......
Nu klockan 09,00 är det dags för veckans första Zumba pass!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo!!

Gratta Fille till finalplatsen. Jag hoppas han har någon turnering när vi kommer vid nyår. Läste att Fille skulle missa en dag i skolan, men varför läsa för att få ett jobb, när man kan tjäna tio gånger mer på ett slagskott i NHL. Hälsa alla så hörs vi på en skype snart.

2010-11-09 @ 20:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0