Onsdagkväll

Blogg.se har legat nere i över ett dygn nu, irriterande. Inte för att jag har så mycket att blogga om precis, men ändå;) Igår tex tänkte jag berätta att det regnat här, äntligen. Det var så mysigt så jag tände ljus mitt på blanka dan och fick lite ,lite höstkänsla.



Kan ju vara mysigt för en dag, när solen skiner och det är normala 30 grader idag igen;)

Idag har Molly varit hos veterinären och fått de sista sprutorna. Så nu är hon fullvaccinerad, även mot rabies. Värre var att vi hittade loppor på henne! Usch o fy o blä! Tackade genast ja till en tablett som skulle döda lössen inom 30 minuter. Åkte hem och kammade igenom pälsen och hittade 4 st små loppor. Imorgon får hon ytterligare en tablett som ska räcka som skydd i 1 månad. Har tvättat och städat idag........
Hon har blivit mer busig de senaste dagarna oxå, så inatt ska hon faktiskt få sova i buren....Får se hur det går. Härom morgonen var det Idas mobil, mobilsladd och datasladd som hon tuggade i sig. Det är konstigt hur hon känner på sig att hon är ensam hemma tex. Då minsann hittar hon på hyss, är jag hemma ligger hon lugnt och fint o sover.



Imorgon efter skolan åker Filip och Freddan till Chicago, hockeyturnering. De är borta hela helgen och kommer hem på söndag igen. Den här affischen har tryckts upp inför detta



Så imorgon blir det fest här hemma! Åsa, Patricia och jag har bjudit in till svensk kräftskiva. Ska bli superkul! Vi blir 14 stycken totalt och bilder och rapport kommer på fredag.





Kommentarer
Postat av: Sophia

Alltså man vet ju att allt är stort i USA men rackarns vilken lyxigt stor hundkoja! Går ingen nöd på den illbattingen inte :-)

2010-11-04 @ 14:01:08
Postat av: Linda

Så mysigt med tända ljus!!! Själv tände jag en brasa härom dagen, men är helt usel på att att få fjutt påt!!! Måste köpa såna där tändblock!

Heja Fille o Tampa Bayarna i helgen! Hoppas ni hade gooood kräftupplevelse igår!

Kram kram

2010-11-05 @ 08:04:58
Postat av: syster malin

Heja Fille!!

2010-11-05 @ 09:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0