Onsdag

Tänk va fort en dag går utan att man gör ett dugg;) Jo förresten, Zumba såklart imorse, men sen har dagen varit lugn o skön. Molly och jag har varit hemma. Att hon opererats märks det inget av, hon är precis som vanligt. Jag glömde t.om bort att jag inte får promenera med henne, jag ska bara låta henne göra det hon behöver i trädgården.

Inte får hon bada heller, vilket hon inte brukar vilja heller....men givetvis hoppade/trillade hon i idag......

Varmt o skönt i bubbelpoolen

Nu ligger killarna och Molly utslagna i soffan o kollar på Lightning-Islanders


Idag har vi skypat/ringt till Nicke som fyllt 40 år och Arvid som fyllt 4 år,
GRATTIS igen till er båda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0