Lilla Molly blir större o större

Imorse lämnade jag Molly hos veterinären strax efter 07,00. Hon har steriliserats idag samt fått ett id-chip insatt i nacken. I eftermiddags åkte Olle och jag och hämtade hem henne. Hon har varit jätteduktig och allt hade gått bra.

Det kan inte bli några Mollybebisar nu....

Molly och jag har vilat hela eftermiddagen/kvällen.

När vi gjorde första besöket hos veterinären vägde hon 11 pounds, nu väger hon över 30....Tycker dock att hon ser större ut på bilderna än vad hon är, men växer gör hon;)

Kommentarer
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Vad hon har vuxit!! Valpigheten har ju försvunnit och ser ut som en unghund!! Jättefin!!

2010-11-17 @ 07:27:37
Postat av: syster malin

Så myysig!! Jag sitter framför Grey´s o äter skumtomtar fast jag inte borde! Tur att Cissi drar med mig på promenad ibland...:)

2010-11-17 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0