Kallt

Imorse när jag gick ut med Molly vid 8-tiden var det endast 6-7 grader! Iskallt. Klar o krispig luft och lite vind på det....
Olle och jag åkte till Ellenton för 2 träningsmatcher och vi mötte samma lag båda matcherna. Första matchen oavgjord, 2-2 och andra vinst med 4-3. Jämnt och spännande.
Filips lag har oxå spelat 2 matcher idag, vinst i båda! Så nu väntar kvartsfinal tidigt imorgonbitti, vinna eller försvinna....
De har vunnit alla matcher hittills så de är jättenöjda.
Nu har vi precis kommit hem från Wiregrass. Vi käkade middag på Cantina Laredo med Bengtsson/Petterssons, supergott. Olle följde med Oscar hem, och Alicia har precis kommit hit igen. Inatt ställer vi om klockan, så nu är vi tillbaka till normala 6h skillnad igen. Så eftersom klockan bara är 21,50 så ska jag kolla på "Så mycket bättre" innan jag somnar.
Imorgon ska vi gå och se Robyn i Ybor City!
Grattiskram till Alva som fyller 11 år imorgon söndag!

Kommentarer
Postat av: Martina

Vill oxå kolla på Robyn! Sååååå häftigt o kul ;)

Kramis

2010-11-07 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0