Fredrik flyttar....

Freddan o Tobbe o Jonas och några till, sliter som djur dessa dagar. Pullman-Ermator flyttar till helt nya lokaler och byter namn till Ermator. Idag har jag varit där och tittat, det blir jättefint! De nya lokalerna ligger i Brandon, väldigt nära hockeyrinken, så jag gjorde ett besök där när jag släppt av Olle och Casey på träningen.
Dagen har annars bestått av tvätt och storhandling. Nästa vecka har barnen Thanksgiving lov, och det ska bli helt underbart. Sovmorgon, inga läxor, bara njuta av ledigheten;)
Imorgon ska jag till frissan och jag funderar på att sätta i extensions! Vet inte om jag "vågar" för risken är väl att man blir beroende, men lite kul o göra nåt nytt. Isåfall beställer vi dom imorgon och så får jag komma tillbaka och sätta i dom senare. Hursomhelst så ska det klippas och slingas imorgon......

Titta vilken fin fågel som råkade komma innanför nätet häromdan...

Kommentarer
Postat av: syster malin

Jamen gört!! Det kan väl va kul o testa:)

2010-11-20 @ 10:00:40
Postat av: Ulrika & Co

Klart du ska ha extensions! :)

Det är ju det som är så fiffigt med med fejk - det går att testa och ångra sig.

kram!

2010-11-20 @ 20:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0