Andra dagen på lovet snart slut

Klockan är strax efter 21,00 och jag är just hemkommen från ett kvällspass Zumba,  helt slut! Men imorronbitti är det dags igen......Sen tar jag oxå lov och då kan jag äta kalkon med gott samvete;)
Nu ska Olle, Freddan o jag se den fjärde Harry Potter filmen. Ida är hos Vendela och Filip är på fest. Idag har vi inte gjort nåt särskilt förutom att jag skjutsat barnen hit o dit, precis som vanligt.
Har förstått att det är snökaos hemma, låter mysigt tycker jag! Här har vi fortfarande sol och 27 grader varmt på dagarna;) Får hoppas att adventsljusstakar och stjärnor kan frambringa lite julkänsla.......

Igår fyllde förresten den här lille godingen 4 år, vi fick vara med via skypen och sjunga o se när han blåste ut alla ljusen på tårtan.

Kusin Hugo 4 år!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Grattis Hugo. Nu nar du blivit lite storre kanske du inte tar sonder min bat igen.//Fredrik

2010-11-26 @ 14:36:29
Postat av: Remymette

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 10:00:39
URL: http://remymette.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0