Torsdag

Idag har Tobbe och jag fixat de sista födelsedagspresenterna, nu ska de bara slås in;) På Olles födelsedag ska vi åka till Splitsville som ligger i Channelside och bowla. Det gjorde vi även förra året och det var kul. Hoppas bara att jag inte är försent ute imorgon när jag ska försöka boka banor till lördagkvällen......
Det är fortfarande supervarmt här, så varmt att man inte ens kan åka nercabbat! Hämtade Filip i skolan i eftermiddags i Petras bil, och vid ett rödljus var jag tvungen att cabba upp för vi höll på att svettas ihjäl!

Härliga 35 grader.......

Senare på eftermiddagen hämtade jag upp Ida vid buss stoppet så hon slapp att gå hem.


Olle fick åka tillbaka till skolan och jobba mellan 16-18,30, de hade "Science Night".
Tobbe var hemma och lagade middag till oss alla, supergod kyckling i ugn.
Imorgon är det äntligen fredag igen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Herre min frid så varmt!! En annan går ju o svettas här och vad har vi? Måste springa o kolla! .... 27°C i solen i och för sig!! Hoppsan! Nåja, kan inte njuta så mycket av det hela eftersom både Arvid o jag är sjuka i halsflus. Ska påbörja penicillinkur ikväll. Orkade ta mig till Vallatorpsdoktorn igår. Låg helt däckad!

Pussa o krama på barnen så hoppas vi på att få sjunga för födelsedagsbarnet/barnen i helgen!!!

Kramen

2010-05-21 @ 14:30:20
Postat av: Carina

Åh va härligt att värmen kommit även hos er! Och Sverige värmen är behagligare än den här;)

Hoppas penicillinet verkar fort så ni blir friska igen!

Massor med kramar till er

2010-05-21 @ 14:58:23
Postat av: syster malin

Jag gick från jobbet till station i långärmat, byxor o strumpor i skorna med väska på ryggen, härligt att äntligen hålla på o svettas ihjäl igen;)

Upptäckte att barnen inte har några sommarskor, så det får bli en tur in till Linköping imorron!

Nu väntar vi på att Ivar ska komma hem så vi kan hämta pizza, Martin är iväg med Johnny på roadtrip, motorcykel o tältning;)

Kraam!!

2010-05-21 @ 19:07:29
Postat av: Vetleseline

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2012-07-17 @ 11:13:06
URL: http://vetleseline.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0