SATC 2

Ikväll blev det bio med Kim och Marilyn, Sex and the City 2. Läste att den fått dålig kritik men vi tyckte den var jättebra! Vi gick ut från bion med ett stort leende på läpparna, härligt.


Innan bion blev det fördrink på Friday´s och det var "2 för 1";)
Margeritas till Kim och Mojitos till mig. Marilyn var sen så hon fick svepa i sig en Cosmopolitan.

Efter bion mötte jag upp Freddan o gänget på Macaroni Grill.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi har städat ur "gamla" huset på Cory Lake Drive, jag har fått manikyr och pedikyr och så har jag levererat köttbullarna till Olles klass.
Imorgon åker Freddan, Fille, Olle och jag till Fort Meyers. Det är hockey cup hela helgen, tills måndag då det är helgdag här, Memorial Day. Ida ska stanna hemma hos Tobbe o Co och även vara med Vendela och Cookie. De ska oxå flytta så Cookie ska bo här i helgen.
Eftersom det redan är fredag hemma i Sverige nu så passar jag på att säga GRATTIS till Viktor som fyller år idag, hurra hurra hurra hurra! Ha en toppen födelsedag!

Kommentarer
Postat av: Toja

Kul att höra att filmen var bra - har hört både bra o dåligt här hemma. Men på söndag kväll ska jag gå och se den - ser fram emot det!

Då får ni ha en härlig hockeyhelg i Fort Meyers.



Grattis Vigge på din födelsedag!



Kram kram

2010-05-28 @ 10:11:28
Postat av: Viktor

Tack!:D

2010-05-28 @ 17:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0