Onsdag

Nu är biljetterna hem till Sverige bokade! Jag och barnen åker den 14:e juni och Fredrik ansluter lagom till midsommar. Ska bli så himla kul! Det bästa av allt är att det går så fort nu, bara 1 månad kvar:)
Har faktiskt fått en massa saker gjorda idag. Samtal som man måste ringa har jag ringt. Jag har bokat tid för förnyelse av körkortet, för mitt gick ut i måndags plus att vi flyttat och fel adress står på körkortet. Åkte till Ikea med Olle och Ida och fixade Filips soffklädsel. Filip och jag har äntligen fått på den nu, efter mycket svordomar. Vi var tvungna att skruva isär hela soffan nämligen.......Karlstad är inte lika smidig som Ektorp! Fint blev det tillslut allafall.


Självklart blev det middag på Ikea. Handlade även godis för 67 dollar! Men mycket av det ska bli presenter, för Olle har 2 kalas att gå på i helgen.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad mysigt! Jag brukar åka till IKEA här i LA och äta köttbullar när jag saknar sverige:) Ha en bra dag! kramkram

2010-05-13 @ 06:23:39
URL: http://laronja.blogg.se/
Postat av: Britt-Mari

Oj,så många köttbullar.Orkade han äta upp allihop?

Ha de gott,kramar.

2010-05-13 @ 12:20:24
Postat av: Carina

Han orkade faktiskt inte alla;) o inte heller jag skrapade fatet.....

2010-05-13 @ 13:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0