Onsdag den nittonde maj

Idag var det halvdag för barnen i skolan. Vi passade på att åka till International Plaza och shoppa födelsedagspresenter inför kommande högtidsdagar. Jag, Tobbe, Fille, Mackan och Ida åkte iväg. Olle fyller 10 år på lördag och Petra fyller 20 år på söndag, så hela helgen ska vi fira och festa!
Freddan åkte tidigt imorse till Seattle, han kommer hem på fredag igen, och på lördag ansluter Åsa från Spanien;)
Inga bilder idag tyvärr.....Ska försöka bättra mig tills imorgon, nu är det dags att sova........

Kommentarer
Postat av: Martina

Hello!

Kul med en PARTY helgen. Tänk vad tiden går Olle 10 år wow stora killen. Ha en toppen helg.

Vad vi längtar tills ni kommer. Och det går fort så snart snart sitter ni här hos oss i Helsingborg TJOHO.

I dag ska jag o Anna åka ner på stan o äta lunch. Och strosa lite på Kullagatan.

Kram kram o vi ses o höres på skype senare hoppas jag

2010-05-20 @ 09:44:34
Postat av: Carina

Jajamensan snart är vi hos er, Kullaflyg är bokat;)

2010-05-20 @ 13:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0