Onsdag 5/5

Idag var det halvdag i skolan. Jag hann med en promenad med Kim, manikyr och pedikyr innan Olle kom hem. Vi åkte och hämtade en kompis, Matthew som har varit här idag.


Det blev bad och fiske....

Nappade direkt!


Ok, så vem tar av firren?
Olle gjorde ett försök, likaså Matthew, men det blev jag som fick göra det tillslut;)

Allt medans Freddan låg o slappade i solsängen.....

Nu väntar vi på att Petra & Krillan ska komma hem ikväll! Antar att det kan bli sent...
Vårt flyg lyfter inte förräns 11,45 imorgon, så vi behöver inte åka så jättetidigt hemifrån. Lars & Linda, Jenny & Nicke och Anders & Martina landar vid 13-tiden i NYC, alla flyger med olika flyg. Freddan och jag landar vid 14,25 så vi kommer sist fast vi har närmast;)
Nu återstår bara packningen.....men det får bli senare, nu är det dags o börja med middagen!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Åhh, det ser härligt ut:)

Ha det så jättekul i New York!!

Kraam!

2010-05-06 @ 05:28:21
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Fira nu ordentligt alla 40-åringar!!!Kramar!!

2010-05-06 @ 06:51:56
Postat av: Sophia

Fira nu ordentligt i N.Y. Själv tänker jag fira på Platens med Salem .... :-).

Vad gör ni med fisken?

Törs ni ligga och sola där ute? Tänk om alligatorn kommer.

Puss och kram till alla härliga 40-åringar och ni andra också.

2010-05-06 @ 14:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0