Måndag

Idag har jag inte gjort alltför mycket. Varit inomhus mest hela dan, trots underbart väder ute. Ida stannade hemma från skolan med magont, men tror att hon kan gå imorgon igen. Olle kom äntligen hem från Orlando, där han haft superskoj med Derek och Justin. Nu sitter Olle och Fredrik och jobbar med Olles projekt som han gör i science. Han forskar om en ödla; desert Iguana. Imorgon flyger Freddan till Ohio och sen vidare nån annanstans och kommer hem först på fredag. Då kommer även Tobbe och Mackan hit igen. Imorgon ska jag försöka boka klart våra flygbiljetter till Sverige i sommar, det är bara 1 månad kvar tills vi har tänkt åka!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

bra, en månad går fort! längtar :D

2010-05-11 @ 23:32:39
Postat av: Martina

Jag/vi längtar oxå ska bli såååååååå kul att ni äntligen kommer till oss. Idag regnar det här o är grått o trist. Men vad gör väl det då kan man ju vila o mysa inne. Och se till att komma in i Sverige tiden sakta men säkert =D

Vi ses på skype senare hoppas jag!

Puss o Kram

2010-05-12 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0