Måndag

Filip hälsar o tackar för alla grattis hälsningar!
Idag har jag varit på körkortsstället och förnyat mitt körkort. Det är en procedur i sig. Det är så mycket papper man ska ha med sig, och jag är så osäker och nervös varje gång jag är där, men det gick bra även denna gång;) Däremot var det en helt galen man där som skrek o gormade åt alla, jag bara väntade på att han skulle ta fram en pistol o skjuta hej vilt omkring sig! Läskigt värre! Men han lämnade stället och KÖRDE iväg i sin bil. Honom tror jag inte man skulle vilja möta på vägen om man säger så....vet inte vad han var hög på?!
Ikväll blev det middag på Bonefish Grill, supergott som vanligt. Ida och Freddan stannade hemma, för Ida hade så mycket läxor:(
Nu är det dags för sängen och Hollywood Fruarna;)

Kommentarer
Postat av: Toja

Här kommer ett litet sent grattis till Filip - vad spännande! Bra jobbat!

Idag har jag varit med Sara hos tandläkaren på morgonen. Hon skulle dra ut några tänder - totalt fem visste vi men tänkte att det tar de nog i ett par omgångar. Men icke - en efter en drogs de bort o bedövning sprutades in åt alla håll o kanter. Men Sara var superduktig så de såg väl sin chans att passa på när de ändå var igång. Men det är ju inte så kul efteråt med all bedövning - men hon ville snabbt tillbaka till skolan. Hoppas de bjuder på soppa till lunch idag :).

Ha det så bra så hörs vi snart!

KRAMar i massor!

2010-05-18 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0