Kristi himmelfärds dag

Ingen helgdag här i USA, vår nästa helgdag som infaller är Memorial Day som är den 31:a maj. Jag trodde den var för ett tag sen, men det var visst nåt annat då;)
I eftermiddags åkte Olle och jag och tittade på hans klasskompis Nathan´s baseball match. Han blev superglad att Olle kom, och efter matchen fick Olle följa med honom till Bruster´s och käka glass. Jag passade på att åka till WalMart och handla.



Ikväll har Linda och Lars haft sin 40-års fest i Stockholm, tur att vi fick chans att parta rejält med dom både här och i New York;)
Nu ska jag strax lägga mig och kolla på Celebrity Rehab som jag fastnat i. Har kollat klart på säsong 3 och nu börjat se säsong 2. Så tragiskt och se vad alkohol och knark har förstört livet för de här personerna, som en gång varit framgångsrika musiker /skådespelare /fotomodeller eller vad det nu kan va.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Bra Carina, håll WalMart i liv tills jag kommer!!!

2010-05-14 @ 08:17:18
Postat av: Linda

Ni fanns med oss i dansens virvlar!! Puss o Kram! Snart festar vi till det när ni kommer hem!!!!

2010-05-18 @ 23:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0