Fredag

Idag har jag varit i Olles skola på "Författarens Dag". Barnen hade skrivit berättelser som de läste upp för oss föräldrar och så bjöds det på fika.



Efter detta så hade de friluftsdag med lekar

Jag åkte till Wiregrass och mötte upp Mia och Amy, vi lunchade på Cantina Laredo.

Nu har Tobbe och Mackan kommit, och även Freddan är hemma efter en vecka på resande fot.


Imorgon har vi sovmorgon, ska bli så skönt. På eftermiddagen har Filip tryout för Tampa Bay Lightnings AAA-lag, han är nervös......

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Snygg blus! ;) Sitter o käkar frukost nu, var på lite fest igår hos Marie R, trevligt! Åt gott o drack lite vin, o pratade gamla minnen! Idag blir det nog lugnt, Jonas ska snart ut o brottas med alla maskrosor som nu slagit ut, så gräsmattan på baksidan är precis gul..... o då har han ändå plockat bort ca 1000 innan!!!!;) Fattar inte var de kommer ifrån, suck! Hugo o jag får väl gå ut o hjälpa till tror jag.

Lycka till idag Filip!! Håller tummarna!

Hälsa alla, ha det gött! Kram

2010-05-15 @ 10:58:51
Postat av: syster malin

Heja Filip!! Håller tummarna här med!

Jag tog en runda i spåret, efter två dagar i stugan med regn o stillasittande, mat, godis, vin o film;) Känner mig utvilad nu:)

Äntligen lite värme här med, jätteskönt ute o solen skiner!

Nu blir det lite mat o dusch o laddning inför kvällens party med Angelica o Fredrik och Toja o Mange!

Ha det så bra, kraam!

2010-05-15 @ 13:58:55
Postat av: Tommy

Hallo!!!

Är säker på att Fille fixar tryouten kanon bra.

Hälsa Fille o önska honom lycka till.

Nina jobbar i helgen, men i kväll ska vi på hårdrock konser, med sångarbröderna (manskören i Boxholm). Det är inget skämt, de ska spela o sjunga gamla hårdrockslåtar, men även någon Abba, Uggla mm.

Hälsa alla så hörs vi på skypen snart.

2010-05-15 @ 16:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0