Våffeldagen!

Åkte iväg och inhandlade ett våffeljärn dagen till ära! Ida fixade smeten och gräddade våfflor till oss, supergott!


Här gräddas det för fullt.....


Våffla med spraygrädde, glass och hallon/blåbärssylt från Ikea

Freddan skulle ha landat här hemma vid 17-tiden i eftermiddags, men missade flyget. Inte nog med det, det gick inget mer flyg! Även imorgon var alla flyg fullbokade från Indianapolis. Så nu sitter han och kör en hyrbil i 5h till Columbus istället, ska checka in på hotell för natten och flyga hem tidigt imorgonbitti. Stackars honom:(



Idas sillybands....(några av dom)

Hittade de här bilderna på Idas blogg, hon tar lite bättre kort än mig;)



Kommentarer
Postat av: syster malin

Åhh, vad gott det ser ut!!

Vi åt sån våffla som man fick i skolan när man va liten här igår, gjorde vanliga i tisdags:) Såå gott! Ikväll ska vi till Busfabriken, Hilma ska på kalas.

Imorron åker Martin o jag till Jönköping o det ska bli såå sköönt!!

Ha det så bra, kraam!

2010-03-26 @ 05:38:29
Postat av: Nina

Åhhh, vad mumsig!

Vi ska förhoppningsvis äta våfflor ihelgen om vi får ihop familjen mellan jobb, träningar, tävling och match. Men lite mys måste man ta sig tid till!

Kram till er alla!

2010-03-26 @ 08:22:09
Postat av: klara

Det där såg smaskens ut! Vi åt i går med vårt ny inhandlade våffel järn! Tyckte det var dax efter alla år utan! Nu är det exakt ett år den vi var hos er och det känns som i går.

Maja som trodde att ni bor i slottet i usa, nu tror hon att vår kronprinsessa bor där......vidare var det ju viktorias namnsdag härom veckan och det satte huvudbry hos damen. "vad ska de flagga för henne för hon bor inte i Väderstad".

Här hemma har vi sjukstuga för Alma feber, hals& huvudont. Inte kul! Får hoppas det blir bättre snart. Idag väntas 10 plus grader så Maja och jag får ge oss ut om en stund. Kramar till er i massor, ha en skön helg!!!

2010-03-26 @ 09:24:45
Postat av: Toja

Ser riktigt gott ut. Lyckades inte pricka in någon våffla igår på självaste våffeldagen, men vi åt ju våfflor i söndags o vem vet, det kanske blir en omgång till i helgen.

I dag har jag tagit det mogna beslutet att ta en "ledig dag" för att vårstäda lite här hemma. Känns som det verkligen behövs om man säger så. Just nu när jag sitter här på morgonen med morgonkaffet kan jag ju inte säga att jag är superladdad o jag nästan längtar till jobbet istället - men jag försöker tänka på hur nöjd jag kommer att vara senare i eftermiddag, ha ha.

Så nu sätter jag igång.......

Vi kanske ses o hörs när jag kommer ut på andra sidan :)

Kram kram

2010-03-26 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0