Torsdag

Äntligen är Freddan hemma igen! Landade ikväll efter ett par dagar i Phoenix.
Idag åkte Fille och jag till doktorn och tog ett halsprov, som visade sig vara positivt. En riktig dunderkur fick han utskriven och inom 24h så ska han vara smittfri. Ingen feber idag, och han har varit pigg för övrigt.  Vi kommer åka till Miami som planerat imorgon, men vi får se om han kan spela matchen på kvällen, annars hoppas vi på lördagen.

Här väntar Fille på doktorn och "domen"....


Nu väntar ett par härliga dagar i Miami, med både hockey, sol o bad och kanske lite shopping....
Ha en underbar helg därhemma!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Ha det så jättebra o hoppas Fille kan spela på lördag! Kram!

2010-03-19 @ 05:33:37
Postat av: Martina

Ha det så underbart härligt i Miami. Skönt att Fille mår bättre o tur att ni gick till läkaren!

Vi håller tummarna för att han kan spela.

Här är det lugnt William o Alex leker däruppe o jag ska röja lite här nere.

Igår var jag hos frissan o nu är de gråa hårstråna borta + de slitna topparna. Hon nopprade o färgade mina ögonbryn så 3 timmar senare gick jag därifrån som en ny kvinna =).

Ut i det härliga vårvädret o var mer än nöjd.

Nu är nästan all snö borta, fåglarna kvittrar o luften är mild sååååå härligt. JA DÅ ÄR DET VÅÅÅÅÅÅÅR

Ser fram emot en skype när ni kommer hem så jag får höra hur ni har haft det o se på all shopping =)

Puss o kram till er alla ifrån oss alla

2010-03-19 @ 11:45:54
Postat av: Eskilmai

I recomend this site

2011-09-22 @ 14:17:11
URL: http://eskilmai.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0