Oväder!

Idag har jag inte gjort ett smack! Hasat omkring i mina mjukisbrallor hela dan, kollat på webtv och surfat runt på internet och skypat en stund. Ute har det åskat och regnat om vartannat, så att gå ut har inte varit aktuellt. Det har varit tornadovarning, och på nyheterna uppmandes man att stanna inomhus.
Freddan skulle ha landat här i Tampa vid 16-tiden, men planet fick istället gå ner i Alabama. Nu fick jag precis ett sms och förhoppningsvis kommer de iväg nu när klockan strax är 19.....jag håller tummarna.


Poolen är nära att svämma över.....

Verkar som det ska bli samma väder imorgon, men fint till helgen igen.

Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Hej!

Det där vädret såg inte rolig ut,det gjorde det inte här heller imorse,när det snöade IGEN.Men solen kom fram em,lovat solsken i helgen också.Ska bli skönt när all snö försvinner.

Kramar

2010-03-12 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0