Onsdag 17:e mars

Idag har Fille varit piggare, han har inte sovit hela dagen, men halsen är tjock och febern är kvar. Kanske borde vi åka och ta ett halsprov, ifall han behöver penicillin. Vi får se hur han känner sig imorgon.
Jag åkte till Wiregrass och träffade Amy och hennes kompis Malin (från Stockholm) som är här med sin familj och hälsar på, trevligt!
Ikväll har Olle och jag varit i Brandon, då det var tryout för vårsäsongen. Tycker det är så himla irriterande att alla måste göra tryout och betala 20 dollar, när de mycket väl vet vad killarna går för. Att nya spelare ska göra det, fattar jag, men det är klart då tjänar de inte lika mycket pengar.
Idag har Lasse fyllt 40 år , och snart kommer ni,  så då får vi fira med mera champagne!


Linda, snart e det din tur.....sen min......sen Martina....osv......;)

Kommentarer
Postat av: Toja

Då bugar vi och bockar i efterskott till Lasse. Skönt att man fortfarande har lååååååångt kvar till 40-strecket :).

Grattiskramar från Toja, Mange, Simon o Sara

2010-03-18 @ 08:34:49
Postat av: Nina

Grattis Lasse!!

Välkommen över till andra sidan, den mogna sidan=)

Kramar fam. Andersson

2010-03-18 @ 08:48:31
Postat av: Lasse

Tack! Vi ses snart!

2010-03-18 @ 09:02:47
Postat av: Anonym

Skönt att vissa håller ner medelåldern.. ;)

2010-03-18 @ 22:36:17
Postat av: Linda

Håller med föregående talare!!!!

2010-03-23 @ 13:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0