Måndag

Vi såg "The Box" igårkväll och jag somnade inte, trots att filmen var rätt usel. Olle kom iväg till skolan imorse, fortfarande lite tjock i halsen men pigg för övrigt.
Jag följde med Petra till körkorts stället och inom 1 vecka har även hon ett Florida körkort i sin ägo. Upptäckte att mitt går ut i maj, men det passar ganska bra för man måste byta ut körkortet när man flyttar, eftersom adressen står där.
Vi hann även med att fixa naglarna innan Petra åkte till skolan. Jag åkte hem och satte mig ute i det härliga vädret och bara njöt, underbart är det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nu är det nära!!! Kramar på er!

2010-03-09 @ 13:16:08
Postat av: syster malin

Igår var Toja, Bitten o jag på Cecilia Frode i Lagmansskolan. Det var hur bra som helst!!

Väldigt roligt o tänkvärt om att vara alla till lags.

Helt fascinerad över att en person på scen kan göra att man skrattar så mycket!

Kraam!

2010-03-10 @ 05:36:42
Postat av: Toja

Ja jisses vad bra Cecila Frodé´s föreställning var. Så mycket skratt men ändå mycket tankvärt o även lite sorgligt i en härlig kombination. Sedan att hon, eftersom hon kommer från Linköping, hade östgötskan som dialekt på sin rollfigur gjorde ju inte saken mindre igenkännande och komisk :).

Så hurra vad bra att Malin fyllde år o att vi kom på den geniala idén att bjuda henne på detta - då fick man sig ju själv en liten må-bra-present.

Hoppas allt är bra med er och att Olle mår bättre.

Kram kram

2010-03-10 @ 13:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0