Måndag

Nu är vi precis hemkomna från ett föräldramöte med highschool laget inför helgens resa till Miami. Det är trots allt därför vi åker, för att Fille ska spela hockey. Sen kanske vi tjejer väljer stranden och/eller shopping istället nån dag;)
Det ska allafall bli väldigt kul att komma iväg på en liten tripp!
Olle valde att stanna hemma ikväll och då fick han oxå laga sin egen middag. Han fixade pommes och nuggets och vi andra käkade ihop med laget. Jag hann dock se till att ugnen blev avstängd ordentligt innan vi stack.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Halv åtta hos mig. Jag såg Svenska Hollywoodfruar tidigare, och Maria är helt klart min favorit. De där Barbie tanterna är ju så pinsamma så fy.........

Kommentarer
Postat av: syster malin

Haha..ja, jag såg inte allt för jag var så trött men jag hann se början av deras barbiefest..:) Jag är oxå ett Mariafan, måste köpa mig ett läppstift!;) Kraam!

2010-03-16 @ 05:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0