Fredagkväll

Nu är vi hemma efter middag på Lee Roy Selmon´s. Fredrik kom hem igårkväll vid 21,30, efter förseningar pga ovädret. Även idag har det regnat o regnat så poolen svämmat över!
Nu sitter vi här, Freddan, Fille, Olle, Ida, Petra och jag och kollar på Lightning som spelar mot Capitols. Med ca 10 minuter kvar av matchen så leder Tampa med 3-2. (Washington gjorde precis sitt andra mål så jag fick ändra)
Imorgon har vi ingenting på schemat så vi får sovmorgon, skönt!! Förhoppningsvis ska vi till vårt nya hus och mäta och ta en koll till;)
Ha en fortsatt trevlig helg!
Sist men inte minst så säger vi GRATTIS till Simon som fyllt 15 år idag, Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra!

Kommentarer
Postat av: syster malin

God morgon!

Jag är uppe först av alla, jag ska på teknikutbildning kl nio med fotbollen. Dom andra ska åka till Motala på hockeymatch, så jag ska väcka dom snart. Ikväll ska vi till Angelica o Fredrik o titta på Mello:) Skönt o få sätta sig till dukat bord efter den här dan:)

Igår var vi o firade Simon, han bjöd på pizza, supergott! Som vanligt var det görsköj! Dock ingen Rolandz..;) Imorron blir det upp tidigt för föräldramatch i hockeyn, ska bli skitkul! Sen på eftermidda´n kommer mamma o pappa, Marie o co, Uffe o co o firar mig:) Sen blir det nog soffläge tror jag...:)

Ha det så bra, kraaam!!

2010-03-13 @ 07:20:21
Postat av: Toja

Igår blev Simpa ordentligt firad o han var mer än nöjd med dagen. Nu är han väldigt sugen på att bli klar med moppekortet så han kan ge sig ut o köra med sin nya moppe o den supercoola nya hjälmen han inhandlat o lite annat tillbehör.

I morse blev det onödigt tidigt upp i mitt tycke. Både Sara o Simme skulle iväg på aktiviteter. Sara till Skärblacka o fotbollscup o Simpa till Vadstena o sin första pingisturnering. Det var två lite pirriga grabbar vi skjutsade i morse - men de gjorde det med bravur o det blev en klar godkänd premiär - Elis kom trea o Simpa fyra. O mersmak fick de oxå verkade det som.

Sara kom precis hem med två vinster o två förluster och var nöjd hon oxå.

Nu ska vi snart iväg till familjen Edenkrantz för mellofinalen. Kul, kul. Ska bli spännande o se vem som vinner - själv hejar jag på Salim o Darin.

Men även Anna o Andreas funkar.

Läste precis på Expressen att Plura åkt dit för kokainköp - hoppas han inte äventyrar våra Eldkvarnbiljetter till nästa helg :).

Kram kram

2010-03-13 @ 16:03:54
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Vår favorit vann!! Äkta, genuin,sig själv, inga dansare,naturlig, inte lik någon annan! Hurra!!!!

2010-03-13 @ 22:03:22
Postat av: syster malin

Vem är Salim?;)

2010-03-13 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0