Tisdag

Imorse blev det ingen promenad för mig, kände helt enkelt inte för det. Skjutsade Filip till skolan och lagom när jag kommer tillbaka hem är det dags för Ida att gå upp. Hon åker vanligtvis bussen, men imorse skjutsade jag även henne.
Den här veckan har Filip slutprov i alla ämnen så de slutar tidigt varje dag. Igår tog jag med Filip till chiropraktorn, han behövde knäcka till ryggen som han haft problem med. Två besök till ska vi hinna med den här veckan, och han känner sig redan bättre som tur är.
Imorgon ska jag till Olles klass och hjälpa till när de har klassfest. Skolavslutningen är på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Toja

Nu har vi varit på skolavslutningen för Sara. Det är så härligt med alla glada o fina barn o tåget med musikkåren från skolan till kyrkan. Härlig tradition! Får hoppas den fortsätter även nu när de börjar på Lagman. Regnet höll sig borta så det blev en trevlig fikastund i Hembygdsgården efter kyrkan.

Simon vek av lite tid för en fika med sin mor här hemma efter hans skolavslutning innan han drog vidare igen. Nu gäller det att hålla koll på hur hans schema ser ut framåt kvällen :)

Hoppas ni får en härlig o bra skolavslutning imorgon. Om jag kan få ordning på teknikens under så kanske vi även kan få till en liten skype inom kort.

Kram kram

2010-06-09 @ 11:48:53
Postat av: Alma

HEJ CARINA,VA ROLIT ATT ALLA KUNDE KOMMA PÅ FESTEN OM INTE ALLA KUNDE KOMMA SKULE DET INTE VA ROLIT MEN HOPAS ATT NI HADE TREVLIT.FRÅN ALMA.

2010-06-10 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0