Tisdag 22:a juni

Vaknade upp till ännu en dag med strålande sol! Långfrukost ute och lite sol innan jag o Martina återigen styrde kosan mot dagens shopping;) Fixade 2 av mina naglar som pajat och så blev det en sväng på Familia centrum och Väla Centrum. Anders har varit hemma och fixat så fint i trädgården inför midsommar då 45 personer ska komma hit o fira med oss!
Ikväll åkte vi ner till stranden och restaurangen Barfota by the Beach. En underbar kväll med god mat och härligt sällskap!




Efterrätten åt vi hemma, jordgubbar o glass....


Mera pyssel med fotbollsbilder.....

Ikväll hade jag på mig min nya tunika från Kapp Ahl och mitt fina halsband som jag fått av Martina!

I love it, tusen tack ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Myyyyys! Snyyyygt! Puuuuusssss!

2010-06-22 @ 22:28:57
Postat av: syster malin

Åhh, vilket fint ställe! Jättefint halsband :)

2010-06-23 @ 05:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0