Täby

Efter en god middag igårkväll hos Mats-Olov och Ulrika, så gick jag hem till Linda (rakt över gatan)  för att sova. Men Linda och jag satt uppe till 2 och babblade och drack vin, mysigt! Sov tills klockan 9 imorse, och så blev det en sväng till Täbban, där det blev både lunch o shopping.
Nu har vi precis ätit middag, och Linda läser saga för Arvid och Elsa som ska sova. Jag var en sväng på ICA och köpte välling förut och då mötte jag Filip, Calle, Fredric och Rikard på pizzerian där. Ida och Gabbi är och tittar på fotbollsmatch och borde väl komma hem strax.


Filip, Olle och Alva
Här ska det snart bli en pool! Den skulle varit klar redan om det inte vore för berghelvetet.....!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Faan för berghelvetet, ser jobbigt ut!

2010-06-16 @ 22:13:29
Postat av: Toja

Välkomna "hem"!

Kram

2010-06-16 @ 22:38:44
Postat av: Carina

Ja Malin, och det är inte nåt litet helvete heller...

Tack Toja, känns så kul o va här igen! O snart kommer jag till Mjölby oxå....;) Kram

2010-06-17 @ 00:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0