Stan...

Nu är klockan strax 02,00 på natten och jag har precis kommit hem från Café Opera där jag varit med mina jobbarkompisar! Vi har haft hur mysigt som helst, jag har träffat på massor med kollegor och kompisar, och vi har minglat och dansat och haft superkul. Igår kom jag i säng vid halvett och var klarvaken, gick inte att sova, jag hoppas verkligen att jag kan sova nu.....GOD NATT!

Träffade Tobbe och fikade på Kungsholmen i eftermiddags


Martin Stenmark uppträdde i Kungsträdgården

Peter, Georg och Jennie inne på Cafét

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej!

Låter som du har ett digert program. Har du vägarna förbi i nästa kvarter får du gärna komma in på en fika.

Kram

2010-06-18 @ 13:24:50
Postat av: Carina

Hej Lisette!

Tack det gör jag gärna! Jag kommer tillbaka till Stockholm om 2veckor, så då hoppas jag vi hinner ses om ni är hemma.

Kram

2010-06-20 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0