Söndag

Tvättat, solat lite, fixat naglarna, shoppat det sista, packat, och framförallt insett att 22 kg kommer man inte långt på......
Det blev tillslut en extra liten resväska för att det skulle gå ihop sig, och så får Freddan ta med sig lite när han kommer oxå. Litar inte riktigt på vågen vi har, den ger olika svar varje gång, men det borde stämma någotsånär hoppas jag.
Fredrik åker till New York imorgon, synd att hans flyg går redan kl 08,00. Vi ska flyga 12,00 via New York och sen vidare till Stockholm, så nu har jag precis bokat taxi till oss. Skönt att slippa gå upp supertidigt, det kommer bli en lång dag ändå;)


Kommentarer
Postat av: Alma

ÅÅÅÅÅÅÅ VA JAG LENGTAR TILS NI KOMMER ATT HELSAR PÅ OSS MAJA O PAPPA O MAMMA HELSAR SÅ MYKE.KRAM ALMA.

2010-06-14 @ 09:53:25
Postat av: Tommy, Nina, Ralle, Elin

Välkomna hem, vi längtar efter Er.

2010-06-14 @ 12:32:54
Postat av: syster malin

Ska bli kul o ses!! Ivar ska till Tom Titt i Södertälje imorron med skolan, så han sa, då kanske jag ser Olle, med stort smajl på läpparna, han längtar!! Kraam!

2010-06-14 @ 22:15:55
Postat av: Toja

Hoppas att resan gått bra o att ni har det bra här hemma i Svedala!

Kram på er!

2010-06-15 @ 19:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0