SOMMARLOV!


Olle kom hem från skolan och var stolt som en tupp, han fick A i alla ämnen! Ida och Filip fick inte med sig sina betyg hem, de får de senare, hemskickade kanske...? Men de har oxå varit duktiga och jag tror faktiskt att de har övervägande A;)

Just nu pågår världens party här hemma! Vet inte hur mycket folk som är här, folk går ut o in, de är överallt, och musiken är på högsta volym......Hoppas bara inte grannarna kommer o klagar snart. Jag har sett att några röker på bryggan (cigaretter och vattenpipa?), de dricker (läsk?) ur röda plastmuggar, de dansar och verkar ha kul. Själv önskar jag, Freddan, Jonas, Olle och Ida att klockan ska bli midnatt för då är festen slut för denna gång. 1 timma kvar, nedräkningen har börjat......
Skulle så gärna vilja gå runt o ta lite kort, men jag vågar inte;)

Kommentarer
Postat av: Toja

Bra jobbat alla "barn" med betygen o grattis till sommarlov. Nu får ni ta meder värmen hem till Sverige - vi litar på er :).

Hoppas festen avlöpte väl - lät som ungdomarna hade det roligt i alla fall, ha ha.....

Regn o rusk här hemma idag - igen!!!

KRAM

2010-06-11 @ 09:51:44
Postat av: Martina

HÄRLIGT med sommarlov o toppen HÄRLIGT med så bra betyg. GRATTIS o vad duktiga ni alla är.

Säger som Toja ta med solen o värmen! För här är det skit väder o bara regn regn o regn.

Kul med fest, hoppas slutet blev gott o att ni fick lugnt vid midnatt ;)

Pussen & Kramen

Snart snart så ses vi LÄNGTAR sååååååå TJOHO

2010-06-11 @ 12:04:12
Postat av: syster malin

Bra betyg!!:)

Hoppas det blev en lyckad fest;) Lite fegt o inte snoka omkring kan jag tycka...nyfiken juu...;)

Ikväll är Martin iväg med jobbet, barnen o jag skulle åka till lundbybadet men då stängde det kl sex o vi kom dit vid kvart i fem...dom hade inte ändrat till sommartider på hemsidan där det stod att det var öppet till sju....irriterande!!

Jaa, ta med er värmen!!:)

Kram!

2010-06-11 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0