Shoppingdag i Helsingborg

Idag blev det en sväng till stan med Martina. Barnen var hemma och badade i poolen och lekte. Jag handlade en del på Vero Moda och vi käkade lunch ute i solen, underbart! På vägen hem svängde vi även förbi Väla Centrum och dit blir det fler turer......

Den här fina koftan köpte jag i Stockholm på Mathilde....och här fanns den på rean -30%....som tur var inte i min storlek.....

dessa skorna köpte jag på Täbban


Olle och Lukas pysslar med sina fotbollsalbum, och nu kollar de på Spanien- Honduras

Kommentarer
Postat av: syster malin

Jättefin kofta o skorna var assnygga!!

2010-06-22 @ 05:37:59
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Väla köpcentrum gillar jag, som annars inte är stor fantast av stora köpcentrum!!

2010-06-22 @ 07:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0