Nu är jag och Olle i Helsingborg!

Men igår var jag fortfarande kvar i Stockholm och det blev en sväng in till stan för att titta på festligheterna. Vilken underbar dag det blev för Brudparet, strålande sol och massor med folk!






Vi var hemma lagom till vigseln började, så den följde vi på tv:n

Gabbi, Ida och Alva hade bakat så här fina cupcakes



Idag flög Olle och jag till fam Wennerberg i Helsingborg. Ida och Filip kommer på torsdag och även Freddan ansluter då;)
Från det ena femstjärniga boendet till ett annat!

Och solen sken även i Helsingborg, så det blev bad såklart.
Martina och jag hann med en promenad nere vid stranden, underbart fint och härligt! När vi kom hem hade Anders grillat och fixat middagen. Även idag bjöds man på bubbel.....GOTT!


Kommentarer
Postat av: syster malin

Vilket bröllop!! Såå fina! Vi hade bröllopsfest här med Toja, Mange o Sara:)

Det ser härligt ut i Helsingborg!

Kraam!

2010-06-21 @ 05:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0