Memorial Day

Sista dagen på helgens hockeycup i Fort Myers. Jag låg kvar i sängen när Freddan o Olle stack iväg imorse vid 6,30. Tyvärr förlorade de matchen, men Olle blev "matchens lirare" så han var lite nöjd trots allt.

Pigg och glad? kl 07,00 på morgonen.....


Nr 28 Akermark


Tillbaka på hotellet och lite mer frulle innan vi åker hem

Och när vi kom hem var det så tyst o tomt i huset........

Nu har jag packat upp alla väskor, tvättat ett par maskiner, och nu hoppas jag på att slänga mig i soffan och kolla på en film.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Vad duktig du är Olle! Nu längtar vi tills ni kommer hem!!!!

Ivar har lite planer...:)

Kraam till er alla!

2010-06-01 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0