Fredag!

Ikväll blev det en sväng till Wiregrass. Ida shoppade för pengarna och presentkort hon fick igår. Vi handlade på Hollister och Forever 21, och så köpte jag skor som Rebecca beställt (de vita är klara, svarta är beställda). Även Victoria´s Secret kan jag bocka av från listan....

Det blev middag på Prime Bar och man sitter helst inne, det är FÖR varmt ute:)


Nu badar Freddan, Olle o Ida. Jonas har gått o lagt sig, han ska upp tidigt o jobba imorgon. Sean och Filip är hos Mikey, men de kommer nog hem snart. Sean kör, men när man är 16 år får man inte köra efter 23.00, bra tycker jag!
Imorgon hoppas vi på att det blir fest här. Jag skickade ut inbjudan först i eftermiddags så vi får väl se hur många som kan komma med så kort varsel. Det blir ett gäng svenskar förhoppningsvis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0