Första juni!

Ikväll skjutsade jag Filip och Mikey till deras hockeyträning i Ellenton. Bredvid ishallen ligger en outlet;)
Köpte en väska på Coach som jag ska ha som handbagage när jag åker till Sverige snart! Behövde en större väska så jag får med mig min dator;)


Olle har oxå tränat ikväll, och när vi som bäst skulle försöka få honom i säng, så kommer han på att han måste göra en powerpoint presentation tills imorgon! Det skulle han tänkt på liiiite tidigare tyckte vi....Men det var bara att sätta igång o jobba, TUR att Freddan är hemma säger jag......Det är fortfarande samma projekt som han jobbar med, som handlar om en öken ödla. Vet inte om det är jag eller barnen som längtar mest till sommarlovet...!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen! Finns det en outlet i Ellenton?????

Carina, den där var du värd, och en stor oxå!!

Kram kram

2010-06-02 @ 11:38:15
Postat av: Jenny

Hoppas på att den i Kosta är något att ha.. laddar i allafall. Och Martina -mycket korg finns det där :D

2010-06-02 @ 21:42:57
Postat av: Toja

Jättefin väska!

2010-06-02 @ 22:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0